PIÑATA PARTAY

Vorige week ben ik 21 geworden. Een behoorlijke mijlpaal dus, ik ben officieel ‘volwassen’. Uiteraard moet er een feestje gegeven worden. Of ja, moet, dat wil ik gewoon heel graag!

Ik hou van themafeestjes
Ik hou van organiseren
En ik kwam erachter dat ik bijna alles wat Mexicaans is, leuk of lekker vind (behalve jalapeño’s en piraña’s, of lijkt dat alleen Mexicaans door dat leuke kronkeltje?).

Burrito’s, guacamole, taco’s, enchillada’s, mojito’s, tequila, sombrero’s, piñata’s, nacho’s, salsa, fiësta’s, maïs, tortilla, cactussen, snorren… Oké moet ik nog doorgaan met het opnoemen van het Mexicaanse woordenboek?

Dit alles inspireerde mij om uit te pakken met een PIÑATA PARTAY jaaa! Met behulp van Pinterest heb ik al heel veel ideetjes verzameld die ik graag met jullie wil delen.

Deze 21-piñata had ik zelf al gemaakt:

20150908_173343

De kartonnen cijfers heb ik bij Xenos gekocht. Vervolgens heb ik ze roze geverfd en daarna met een Pritt stift steeds strookjes crêpe papier erop geplakt. Hier staat het nog iets gedetailleerder uitgelegd!

fiesta

fiesta1

Fiesta2

Een en al vrolijkheid dus! Hieronder nog één idee wat niet per se Mexicaans is, maar wat ik wel heel tof vind. Een 21-diner vind ik geweldig, maar het hoeft van mij niet super chique te zijn. Ik heb al drie rollen papier gekocht hiervoor, echt een top idee!

fiesta4

Nu nog een datumpje prikken, uitnodigingen versturen en dan… FIËSTA!!!

One thought on “PIÑATA PARTAY

Leave a Reply

