21-diner: DIY TAPAS

Oeps, het is alweer bijna een week geleden dat ik geschreven heb. Het was een drukke week met van alles: schoonmaakwerk, belangrijke presentaties, een jaar samen met vriendlief, mijn 21-diner en een dagje Efteling. Wel genoeg om over te schrijven dus, maar te weinig tijd om het daadwerkelijk op papier te zetten lees: op dit scherm te tikken.

Vandaag zal ik een stukje schrijven over mijn 21-diner. Een tijdje geleden postte ik al iets over het thema wat ik wilde doorvoeren maar dit is eerlijk gezegd niet helemaal gelukt. Ik vierde het samen met een vriendinnetje dat ook net 21 was geworden.

Ons uiteindelijke ‘thema’ was DIY Tapas. Ik vind het heel leuk om in de keuken te staan en heel veel lekker eten klaar te maken, maar ik vind het nog leuker om samen met mijn vriendinnen te zijn. Het grootste nadeel aan een etentje organiseren is dat je zelf de helft van de tijd in de keuken moet verdwijnen. Dit was dé oplossing! Eigenlijk was het gewoon een fancy gourmet: Linda en ik hebben ‘s middags al het eten voorbereid, dus vlees en groenten aan cocktailprikkers, carpaccio rolletjes, geitenkaashapjes, vis, alle tapas die je je kunt bedenken. En alles wat je warm moest eten kon iedereen uiteindelijk zelf opwarmen in zijn eigen gourmetpannetje.

Voorbereidingen:

wpid-img_20151001_210131.jpg
Deze geweldige flamingo’s kun je bij Flying Tiger kopen voor €3,-
Deze tags heb ik zelf beschreven met alle namen van de gasten, zodat ze die met een touwtje om hun wijnglas konden binden.
Deze tags heb ik zelf beschreven met alle namen van de gasten, zodat ze die met een touwtje om hun wijnglas konden binden.
20150908_173343
De kartonnen cijfers heb ik bij Xenos gekocht. Vervolgens heb ik ze roze geverfd en daarna met een Pritt stift steeds strookjes crêpe-papier erop geplakt.

Uiteindelijk was het toch weer haasten en ging niet alles zo soepel als we hoopten met de voorbereidingen: drie keer terug naar de supermarkt en twee keer kortsluiting waardoor we zonder stroom en licht zaten. Maar achteraf kan ik daar weer heerlijk om lachen. Ik heb echt ontzettend genoten!

okdYD8hI1UgIl9VRDGJXQpVl1BcOu2kufb9dgpGSRJk,Gr6MgmBFoqAGcr36YWNGbVLL2hYeSbqrcwFimj5hwnI

o6w_aYldMqfjTO39zAKuo1x2y2T2bxD1JePBys6kN_A
Ik kreeg dit geweldige cadeau! Ik had geld gevraagd omdat ik spaar voor een laptop, maar hier kom ik natuurlijk niet zomaar mee weg bij mijn vriendinnen. Dus ik kreeg een geldboom! Een super leuk Bonsai boompje vol met lieve kaartjes, teksten en geld.
4 thoughts on “21-diner: DIY TAPAS

Leave a Reply

