Oh, Snap! Top 5 Instagrammers

Goedenavond!

Ik wil graag weer wat met jullie delen, maar omdat ik al het hele weekend verslagen aan het typen ben, hou ik me even gedeisd met het typen van lappen tekst en beperk ik me tot beeld. Ook wel eens lekker toch?

Ik ben een fervente Instagram gebuiker. Ik zie Instagram als inspiratiebron en zelf vind ik het ook leuk om mijn momentjes en herinneringen met anderen te delen. Ik volg steeds meer interessante mensen en deze wil ik jullie dan ook niet onthouden:

@mariebodie heeft geweldige illustraties waar ik behoorlijk jaloers op ben
mariebodié

@ohhappydaypartyshop Ik word echt mega vrolijk van alle kleurrijke feest ideetjes!
happypartay

@anniepaddington Een dierenaccount mag uiteraard niet ontbreken in mijn lijstje! Deze werd laatst getipt in een artikel in de metro. Een hond die van fotoshoots houdt. Liefde!
annie

@clarenicolson Een beetje kleur nodig in je leven? (of gewoon in je feed?)

clare

Ho ho ho, heb ik nog geen FOOD account genoemd? Impossible!

@majachocolat Een chocolate blogger! Kun je je iets beters voorstellen?

maja

En om even in de chocolade stemming te blijven… Deze 2 lovers heb ik gisteren gekochtwpid-2015-10-10-06.04.51-1.jpg.jpeg

Ik ga onder een dekentje kruipen voor Heel Holland Bakt, fijne avond en aju!

5 thoughts on “Oh, Snap! Top 5 Instagrammers

Leave a Reply

